Encara que cada vegada més són els emprenedors que s’aventuren a muntar una botiga online de moda o qualsevol altre sector, molt pocs arriben a convertir la inversió en un esdeveniment rendible. El motiu és que un Ecommerce d’èxit no s’aconsegueix de la nit al dia i els recursos necessaris per aconseguir-los solen estar escassos d’especialització en màrqueting digital.

Per un altre costat, ja no és suficient que el teu lloc compti amb un bon nivell d’usabilitat i sigui intuïtiu. Per sobreviure en un mercat competitiu, el lloc en qüestió ha d’atraure clients orgànics, brindar idees, inspiració i ser sol·lícit sense ser massa atents ni molests.

Aquí van alguns consells més que tots els Ecommerce amb més èxit han posat en marxa en alguns moments de la seva vida empresarial.

Els clients habituals expliquen

Hi ha moltes xifres que demostres que és més car guanyar nous clients que retenir als actuals. De manera que una bona forma d’alinear-se amb l’èxit és consentir als clients que ja estan ajudant al manteniment del negoci. A partir de la seva opinió de la marca per llançar campanyes SEO i SEM que tinguin en compte els interessos de la cartera existent i de les seves preferències de cerca.

Recolzar els objectius dels clients

És un fet que els clients que freqüenten comprar per Internet poden aconseguir el seu objectiu principal de trobar qualsevol producte i/o servei i completar el procés de compra amb relativa facilitat.

Sense dubte, el que algunes de les botigues en línia que més venen han aconseguit, és un nivell addicional d’assistència. Aquest nivell ajuda als teus clients a anar una mica més lluny, col·locant-los per davant la resta del paquet.

Imatges, imatges i imatges

Vendre qualsevol producte i/o servei suposa aportar elements visuals que estimulen l’atractiu de la mercaderia que sigui representativa de les seves qualitats. Bàsicament el site ha de proporcionar moltes imatges clares amb un disseny impecable. És així de simple.

Algunes boutiques de moda en línia porten això a la màxima expressió i mostren a una model caminant amb la seva roba. A través de la fotografia aconsegueixen exhibir una funció de passarel·la.

Cerca per comprar per Internet

En els llocs de moda, així com en molts altres llocs de venda al detall, la navegació ha de ser compatible amb la navegació no estructurada. Aquests llocs han de comptar amb una secció dirigida amb un producte específic que tingui en compte l’estacionalitat.

Pels clients que saben el que volen i prefereixen “cercar” en lloc de buscar, una funció de cerca optimitzada pot significar la diferència entre una botiga en línia que ven i una altra que ho intenta. Un bon software de SAP pot ser de gran ajuda.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.