El passat 3 de desembre vàrem tenir el plaer d’assistir a una nova trobada del Fòrum Carlemany del grup de Direcció Comercial i  Marketing a l’Hotel Camiral del PGA Catalunya.

La sessió va començar amb una conferència d’Oriol Brutau, especialista en màrqueting, branding i models de negoci per a empreses industrials i de serveis; en la que va parlar de com detectar nous models de negoci en un mercats amb canvis constants. La pandèmia ha accelerat molt aquests canvis i pot ser una bona oportunitat per a canviar el nostre model de negoci i explorar-ne de nous.

Després, va haver-hi un espai pel tradicional Benchmarking, en el que els assistents vam tenir la oportunitat de compartir experiències i opinions sobre les noves oportunitats de negoci.

Va ser la última trobada de l’any del Fòrum Carlemany. Esperarem amb ganes les properes trobades que, segur que seran tan interessants i profitoses com aquesta.

Trobada de Direcció Comercial i Màrqueting del Fòrum Carlemany

A la imatge, Oriol Brutau durant la ponència

Trobada de Direcció Comercial i Màrqueting del Fòrum Carlemany

A la imatge, els assistents a l’esdeveniment del Fòrum Carlemany

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.