Wolala-Logotip

Wolala és una cadena de botigues que ven articles per la casa, el tractament personal, l’electrònica i pels viatges. La companyia smart shopping ofereix al client tot el que necessita per la seva vida quotidiana amb marques exclusives a preus assequibles. El 2013 l’empresa va començar la seva activitat comercial i actualment disposen de 25 botigues obertes per tot el territori espanyol. L’empresa també compta amb una pàgina web per la venda dels seus productes en línia.

Descarregar PDF

Per què SAP? Per què GSP?

  • SAP Business One és un ERP punter que cobreix les necessitats retail actuals i futures de l’empresa.

  • GSP opera com un soci estratègic i el seu índex de resposta i suport són òptims.

  • Per la coordinació de SAP Business One amb el magatzem, comercial, màrqueting… que estava amb concordança amb els nostres objectius d’expansió.

Beneficis

  • Anàlisis de dades diàries i històrics, evolució de les vendes i dades sobre l’expansió de l’empresa, disponibles amb una ullada a través de la solució.

  • Simplificació dels processos de facturació o devolucions amb SGITPV i SAP Business One.

  • Localització d’articles d’estoc amb la mateixa botiga per la seva reserva en altres establiments, si és necessari.

Necessitàvem un proveïdor punter en ERP retail per la nostra expansió. Vam escollir SAP Business One perquè era la solució més acord amb els nostres objectius.

Amb SGITPV qualsevol persona de botiga des de qualsevol botiga pot mirar els estocs de magatzem, si a la nostra botiga no tenim estoc, podem mirar si hi ha estoc en la botiga més propera. Això facilita la rapidesa de la disponibilitat del producte pel client.

Gema Comino, Store Manager

Qualsevol dubte que tenim, el suport és molt ràpid, t’atenen de seguida i és molt fàcil.

Angels Vilardebó, Salesclerk
Cas Èxit Wolala

SEMPRE INFORMAT

Contacta’ns