La solució SAP per a empreses de projectes
SGI Project és el software de gestió de projectes que permet gestionar i controlar tota la teva activitat de gestió, obtenint una infinitat de beneficis pel teu negoci.
En primer lloc cal destacar la seva integració amb SAP Business One, fet que assegura la integritat de les dades i amb això la versemblança de la informació que s’obté en relació al seguiment de les tècniques i metodologies utilitzades. A més, permet donar resposta a les necessitats d’empreses que segueixen models d’excel·lència en el desenvolupament de les seves activitats.
Amb SGI Project podràs ampliar les possibilitats que t’ofereix SAP Business One en la creació i desenvolupament de projectes i contractes.
Amb aquest software podràs fer front als desafiaments del mercat, ajudant-te a aconseguir l’èxit empresarial.
Beneficis del software de gestió de projectes
Aplicació adaptable amb els altres mòduls SGI Solutions.
Gestió administrativa de projectes, càlculs de pressupostos, despeses…
Tractament de dades agrupades: actualització de preus per conceptes de servei, previsió d’ordres de treball, creació de comandes per fases…
Avaluació del servei amb propietats avançades, amb utilitats per l’avaluació de les despeses i el control de les desviacions.
Funcionalitats de planificació: càlcul de les necessitats per persona, temps i calendari.
Assistents per la creació, la gestió i el tancament d’ordres de treball.
Control de les capacitats productives segons centres de treball, recursos – persones i trucades de servei.
Gestor de treball i captura de temps: recollida de dades d’activitat amb la finalitat d’obtenir la informació de manera ràpida i fiable.
Automatització de processos estandaritzables en la seva part comercial.
Gestió d’expedicions: picking per ordres de treball, emissió de documents de màrqueting relacionats amb la impressió de l’albarà d’entrega i tancament del producte.
Revisió d’informes de treball.
Control de fases internes i externes en els processos del projecte.
Consultes de l’estat del projecte i els temps totals per fase, amb el corresponent control de desviacions en temps real i pressupost.
Càlcul continu de les variables del cicle de treball en curs (equip assignat, despeses adiccionals, compte financer del projecte realitzat).
Traçabilitat del servei: determinació del punt en el qual es troba el treball en curs.
Sistema d’avisos i flux d’informació sincronitzat amb Microsoft Outlook.
Anàlisi del negoci, a partir d’informes preconfigurables tant en contingut com en format.
Sistema d’administració d’arxius: adjunció de documents de màrqueting, factures de compres i arxius en el mateix projecte.
Business Intelligence: informes per l’anàlisi dels processos productius.
Integració Crystal Reports: documents i extractes d’operacions, així com relacions de calendaris laborals, màquines, operaris i rendiments.
NOVETATS SGI PROJECT
Per què implantar un Software de Magatzem?
Les empreses que operen amb una gran quantitat de referències necessiten comptar amb un Software per a Magatzem que [...]
Ens veiem en el SMB Innovation Summit d’Orlando
Global Software Partner (GSP) participarà en el SMB Innovation Summit d’Orlando (Florida), que se celebrarà del 24 al 26 [...]
Què és WIP (Work In Progress)?
A l’article d’avui parlem del WIP en un software de producció en planta. Què és un sistema WIP (Work [...]
Què és un MES (Manufacturing Execution System)?
Un MES (Manufacturing Execution System) és un software pel control de la producció. Aquest monitoritza i documenta la gestió [...]
Posa’t en contacte amb nosaltres
Deixa’ns les teves dades al formulari i ens posarem en contacte amb tu.