L’impacte del COVID-19 ha originat un augment de la producció en sectors com l’alimentació, higiene, industries químiques, tecnologia, entre altres. Aquestes empreses fabricants han duplicat la seva producció degut a la gran demanda dels consumidors y, en gran proporció, a através dels canals/venda online, com és la Solució SGI Ecommerce.

Tant si només tens una botiga com si disposes d’un entorn de vàries franquícies, hauràs de trobar maneres de crear experiencies de compra que atraiguin a nous clients i redueixen la fidelitat dels existents. D’aquesta forma podràs preparar el teu comerç pel futur.

A més de mantenirte al dia pel que respecta als canvis en el comportament del client, necessites disposar d’informació en tota la teva empresa, des del punt de venta, la gestió de botigues i la planificació i gestió de les relacions amb els clients i el comerç electrònic.

Transformació del Comerç Electrònic. Venda Omnicanal

No ens podem plantejar el comerç electrònic com ho feiem fa alguns anys enrere, és a dir, amb un storefront únic en el que es desenvolupava l’activitat i un backoffice de gestió. En el comerç del futur, cada vegada és més habitual tenir estratègies multi-botiga, ja sigui per a vendre en diferents països o nínxols específics i també multicanal a través dels marketplaces i nous canals de venta a través de les xarxes socials.

Per què el client prefereix una Experiència de Compra Omnicanal?

  • El 96,7% de internautes cerca informació en internet abans de comprar.
  • El 81% dels internautes compradors han realizat compres a través de l’ordinador.
  • El dispositiu smartphone és utilitzat par a comprar per la meitat dels compradors i la tableta per un quart de la població. Els marketplace tenen un paper protagonista en el comerç electrònic a España. Aproximadament 17 milions de consumidors online els utilitzen, a prop del 80% del total d’internautes compradors.

Solució SGI Ecommerce

La Solució SGI Ecommerce permet gestionar les teves estratègies multi-botiga i multi-canal d’una forma més centralitzada. És a dir, en lloc de tenir que gestionar un número de botigues independents entre si, pots utilitzar SGI Ecommerce per a tenir una base de productes única, panell de control també única i tenir diferents storefronts encarregats de cobrir els disferents països, nínxols o canals.

Ecommerce, comerç del futur
  • Compra Online i Enviament a domicili

  • Compra en Botiga i Recollida en el mateix Establiment

  • Click & Collect (Compra Online i Recollida en Botiga)

  • Compra en Botiga i Enviament a domicili

  • Compra en Botiga i Recollida en una altre Botiga

  • Multi Idioma

  • Multicanalitat per a la Venda

  • Flexibilitat en l’Administració

  • Disponibilitat 24 hores, 365 dies

  • Sense barreres Geogràfiques

  • Segmentación de Clientes

  • Disseny Responsive

  • Pàgines Dinàmiques

  • Personalització de la Compra

  • Simplificació passos de Venda

  • Escalabilitat de la Solució

SGI Ecommece et permet gestionar les vendes, realitzar un seguiment de l’inventari, supervisar la demanda, coordinar programes de fidelització o veure les programacions dels teus proveïdors, entre altres avantatges, i tot en un únic sistema. Una botiga web totalment integrada que et permet ampliar l’abast de mercat amb presència online. En el comerç del futur, aprofita la informació en temps real sobre els clients i els punts de venda, accedeix als compradors en qualsevol canal i obtingues la visibilitat que necessites per a optimitzar el teu negoci de Retail.

Impulsors del Comerç Electrònic / Comerç Electrònic B2C a Espanya

Estlavi de temps amb Ecommerce
Comerç electrònic B2C a Espanya
Descarregar Informe

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes

    Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.