Les empreses busquen noves formes de proporcionar als seus clients el que necessiten i, precisament, aquí radica la forma de fer el Business-to-Consumer (més conegut com el B2C).
Des de GSP tenim la solució SHOPSYNCHRO, integrada completament amb SAP Business One, per integrar els portals amb l’ERP. Els principals connectors que tenim desenvolupats són amb les plataformes Magento, Prestashop i Trilogi.
Els principals beneficis que aporta la solució són:
- Pels clients:
- Informació precisa de l’estat de compres.
- Comparació de preus de forma ràpida i àgil.
- Consulta d’informació molt detallada (catàlegs, vídeos, entre altres).
- Compra a distància sense necessitats de desplaçaments.
- Compres més econòmiques.
- Per l’empresa:
- Menys costos d’infraestructura.
- Amortització a curt termini.
- Millora la de gestió de l’estoc i disminució dels nivells d’inventari.
- Millor aprofitament dels recursos humans de les àrees de compres.
- Expansió geogràfica del mercat.
- Millora en la gestió de compres i processos de vendes.
Les seves principals funcionalitats són:
- Gestió de clients.
- Catàleg de productes.
- Gestió de categories.
- Control d’estoc.
- Gestió de transport.
- Gestió de documents.
- Gestió de bons.
- Gestió de contingut.
- Gestió de Lookbook.
- Gestió de baners.
- Multiidioma.
- Promocions.
- Control de tarifes i preus especials.
- Consulta de documents existents a SAP Business One.
- Revisió de l’estat de comandes.
- Sincronització de dades automàtiques (Mestres, Clients, Productes, Imatges i Documents).
- SEO i SEM automàtiques i integrats amb els principals cercadors.
- Xarxes socials.
- Integració amb Google Analytics.
- Gestió de notícies i butlletí amb enviament de correu massiu.
- Múltiples formes de pagament.