Les empreses busquen noves formes de proporcionar als seus clients el que necessiten i, precisament, aquĆ radica la forma de fer elĀ Business-to-Consumer (mĆ©s conegut com el B2C).
Des de GSP tenim laĀ soluciĆ³ SHOPSYNCHRO, integrada completament amb SAP Business One, per integrar els portals amb lāERP. Els principals connectors que tenim desenvolupats sĆ³n amb les plataformesĀ Magento, Prestashop i Trilogi.
Els principals beneficis que aporta la soluciĆ³ sĆ³n:
- Pels clients:
- InformaciĆ³ precisa de lāestat de compres.
- ComparaciĆ³ de preus de forma rĆ pida i Ć gil.
- Consulta dāinformaciĆ³ molt detallada (catĆ legs, vĆdeos, entre altres).
- Compra a distĆ ncia sense necessitats de desplaƧaments.
- Compres mĆ©s econĆ²miques.
- Per lāempresa:
- Menys costos dāinfraestructura.
- AmortitzaciĆ³ a curt termini.
- Millora la de gestiĆ³ de lāestoc i disminuciĆ³ dels nivells dāinventari.
- Millor aprofitament dels recursos humans de les Ć rees de compres.
- ExpansiĆ³ geogrĆ fica del mercat.
- Millora en la gestiĆ³ de compres i processos de vendes.
Les seves principals funcionalitats sĆ³n:
- GestiĆ³ de clients.
- CatĆ leg de productes.
- GestiĆ³ de categories.
- Control dāestoc.
- GestiĆ³ de transport.
- GestiĆ³ de documents.
- GestiĆ³ de bons.
- GestiĆ³ de contingut.
- GestiĆ³ de Lookbook.
- GestiĆ³ de baners.
- Multiidioma.
- Promocions.
- Control de tarifes i preus especials.
- Consulta de documents existents a SAP Business One.
- RevisiĆ³ de lāestat de comandes.
- SincronitzaciĆ³ de dades automĆ tiques (Mestres, Clients, Productes, Imatges i Documents).
- SEO i SEM automĆ tiques i integrats amb els principals cercadors.
- Xarxes socials.
- IntegraciĆ³ amb Google Analytics.
- GestiĆ³ de notĆcies i butlletĆ amb enviament de correu massiu.
- MĆŗltiples formes de pagament.