El concepte ecommerce B2B fa referència a l’ús d’un mitjà electrònic per poder realitzar transaccions comercials de negoci a negoci.
Des de GSP tenim la solució SHOPSYNCHRO, integrada completament amb SAP Business One, per integrar els portals amb l’ERP. Els principals connectors que tenim desenvolupats són amb les plataformes Magento, Prestashop i Trilogi.
Els seus principals beneficis són:
- Menys costos de béns i serveis.
- Accés a un major rang de productes.
- Una reducció de les necessitats de mantenir l’inventari.
- Habilitat de controlar els costos de procura.
- Sistemes de control de qualitat més efectius.
- Més control sobre els proveïdors.
- Desaparició d’intermediaris que no agregen valor.
- Reducció als cicles de manufactura.
- Cicles curts de venda i d’entrega.
- Possibilitat d’interactuar amb empreses ubicades en qualsevol part del món de forma eficient i poc costosa.
- Increment d’ingressos.
- Sistemes i processos de maneig d’efectius millorats.
Les seves principals funcionalitats són:
- Gestió de clients i representants.
- Catàleg de productes.
- Gestió de categories.
- Gestió de bàners.
- Gestió de continguts.
- Gestió de noticies i butlletins amb enviaments de correus massius.
- Control d’estoc.
- Control de tarifes i preus especials.
- Gestió de transports.
- Gestió de documents.
- Consulta de documents existents a SAP.
- Revisió de l’estat de comandes.
- Sincronització de dades automàtiques amb SAP Business One (Mestres, Clients, Productes, Imatges i Documents).
- Multiidioma