En aquest article parlarem del sistema de Punt de Venda i com escollir-ne el millor software.

Un sistema de Punt de Venda o Pos (Point of Sale en anglès), fa referència a l’espai físic en el qual els clients fan l’acció de comprar; també es refereix als diferents programes destinats a sistematitzar el control de les vendes i inventaris en el punt de venda d’un negoci.

Un sistema POS és el conjunt d’eines de hardware i software per a botigues, centres comercials, restauració i altres, que permeten als usuaris completar la transacció de compra entre l’empresa i l’usuari; en el qual, en alguns casos no és necessari un empleat, com en el cas dels POS Autoservei.

Els POS són ordinadors connectats a terminals de pagament i altres sistemes amb hardware i software que llegeixen els codis de barres dels productes i finalitzen la compra mitjançant el pagament amb targeta o efectiu. A més, després d’haver-se efectuat la venda, imprimeix un tiquet per a donar fe de la compra del client i tenir el posterior control comptable.

Gràcies al software de gestió dels Punts de Venda, els negocis tenen un control de l’inventari i les vendes es realitzen d’una manera més automatitzada i eficient.

Com triar un software per al Punt de Venda o Retail?

Si estàs en procés de buscar un software per al punt de venda, en primer lloc, t’aconsellem que analitzis les funcionalitats que hauria de cobrir el sistema que desitges implementar.

Alguns dels punts que hauries de tenir en compte per a la teva elecció són aquests:

  • Sistema que funcioni online / offline. Per la qual cosa garanteix el seu funcionament al 100% davant de possibles caigudes d’Internet.
  • Instal·lació a qualsevol dispositiu: ja sigui Punt de Venda, PC o Tablet.
  • Varietat en els mètodes de pagament (efectiu, targeta, targeta regal o de fidelització, etc).
  • Datàfon integrat. Evita errors en el cobrament d’imports.
  • Que el Software permeti estratègies d’omnicanalitat. Click&Collect, intercanvis entre botigues, venda en Marketplaces, compra a la web, autovenda, etc.
  • Informació en temps real de l’inventari (de la botiga pròpia, de les altres botigues, del magatzem central, etc).
  • Totes les funcions des d’una única pantalla: albarans, factures, tiquets, reserves, devolucions, etc.
  • Compatibilitat i connexió amb elements perifèrics addicionals: datàfons, lectors de codis de barres, calaixos, impressores, visors, balances, connexió compta persones, etc.
  • Possibilitat d’oferir una experiència completa al client: targeta client, punts, descomptes, regals, etc.
  • Quin tipus d’instal·lació suporta? Local (en el POS) o Cloud.

Estàs pensant en adquirir un nou software per al Punt de Venda? Actualment els sistemes POS ofereixen una millor experiència de client, possibilitat d’adoptar estratègies omnicanalitat, connexió amb altres elements perifèrics, etc.

Hem desenvolupat SGI Retail per a SAP Business One. Aquesta solució de POS permet als negocis gestionar de manera fàcil, eficaç i ràpida les diferents tasques de venda de qualsevol producte, independentment del seu sector.

Contacta’ns sense compromís i et mostrarem més sobre la nostra solució per al Punt de Venda SGI Retail

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.