SAP Business One, l’ERP ideal per a la pime
SAP Business One és la solució dissenyada per SAP, especialment per a petites i mitjanes empreses (pime). Aquest ERP t’ajuda a optimitzar els processos, a actuar basant-se en la informació precisa i a impulsar un creixement rendible del teu negoci.
Tindràs una visibilitat clara de tota l’empresa i un control total sobre tots els aspectes de les operacions de negoci.
Pots agregar AddOns, solucions sectorials, al teu teva ERP SAP Business One per a obtenir-ne un major rendiment.
SAP Business One, l’ERP que creix al teu ritme
L’ERP SAP Business One està dissenyat per a ser flexible i escalable, per la qual cosa s’adapta al teu negoci, sigui com sigui. Aquest ERP, a diferència d’uns altres, s’adapta al creixement de la teva empresa, per la qual cosa el podràs personalitzar i ampliar per a satisfer les teves necessitats en constant evolució.

Mòduls SAP Business One
Els mòduls que s’inclouen inicialment en el paquet, converteixen l ‘ERP de SAP en una perfecta opció de software de gestió integral per a empreses del sector comerç, distribució, serveis o fabricació, i inclou:
Vendes
Producció
Inventari i distribució
Compres i operacions
Comptabilitat i finances
CRM

SAP Business One, l’ERP dissenyat pensant en la flexibilitat
Independentment de si s’implanta a la teva oficina o al núvol, podràs accedir a ell des de qualsevol ubicació a través de l’aplicació mòbil de SAP. A més, permet una gran accessibilitat, ja que pot utilitzar-se des de dispositius mòbils amb la seva pròpia aplicació d’ iOS, Windows Phone i Android.

Les Solucions per a SAP Business One
El nostre equip tècnic ha desenvolupat les Solucions SGI Solutions. Aquestes, donen resposta a les necessitats específiques del teu negoci/sector. A més, estan integrades a SAP Business One i certificades epr SAP; aporten un valor afegit a les funcionalitats de l’ERP.
Els avantatges de SAP Business One per a la teva empresa
Base de dades i aplicació única i integrada.
Alertes i procediments d’autorització amb informació precisa, evitant situacions crítiques.
Integració per mitjà de fletxes de navegació i activitats.
Activitats vinculades als documents que es poden assignar a altres usuaris rebuts amb alertes, correus electrònics, tasques al calendari, entre d’altres.
Tots els elements i documents rellevants estan vinculats a l’alerta o l’activitat.
Política de noves versions i actualització continua del producte base.
NOVETATS SAP BUSINESS ONE
GSP assisteix al SMB Innovation Summit Dublin
GSP ha tingut el plaer d’assistir al SMB Innovation Summit de Dublin; els diez 14, 15 i 16 de [...]
Què és una empresa intel·ligent?
A l’article d’avui parlem de l’empresa intel·ligent i de les seves característiques. Una empresa intel·ligent és aquella que connecta [...]
Quins errors cal evitar en triar un ERP?
En aquest article t’explicarem els errors que cal evitar en triar un nou ERP. El software de gestió empresarial [...]
GSP en el SMB Innovation Summit d’Orlando
GSP va tenir el plaer de participar novament, després de la pandèmia, al SMB Innovation Summit de SAP; els [...]
Posa’t en contacte amb nosaltres
Deixa’ns les teves dades al formulari i ens posarem en contacte amb tu.