L’expansió de la compra en línia demostra que les tendències en consum han canviat. En l’actualitat, pràcticament qualsevol classe de comerç té el seu propi e-commerce per facilitat a l’usuari l’accés als seus productes. Les e-commerce han de tenir en compte que s’enfronten a un usuari que està impactat contínuament per tota classe de missatges, pel qual la recopilació de dades, la creativitat i l’adaptació a les noves tendències són bàsiques per aconseguir un volum de vendes positiu.
Des de GSP tenim la solució SGI SHOPSYNCHRO, integrada completament amb SAP Business One, per integrar els portals amb l’ERP. Els principals connectors que tenim desenvolupats són per les plataformes Magento, Prestashop i Trilogi.
Les principals claus d’un e-commerce són:
Disponibilitat 24 hores durant els 365 dies de l’any pel client.
No hi ha barrera geogràfica pel client.
Possibilitat de segmentar als clients, millorant la comunicació i llençant campanyes especialitzades.
Contingut atractiu pels usuaris amb formats fàcils de consumir, com és el vídeo.
El disseny i el desenvolupament de la seva botiga ha d’adaptar-se al format mòbil, simplificant els passos de venda i amb un funcionament correcte.
La intel·ligència artificial destaca especialment en l’atenció al client, com el xat en el moment, i la millora en els temps d’entrega.
La personalització de la compra, centrant-se en les seves necessitats, oferint-li rapidesa, personalització i eficàcia.
El pagament de la compra també està adaptant al mòbil, de forma que l’experiència se centra tota en un dispositiu.
Existeixen diverses classes de e-commerce, depenent de la naturalesa de les seves transaccions, com:
B2B (Business-to-Business): millora el servei i la relació amb els teus clients, creant un portal per poder disposar de la informació amb un sol clic.
B2C (Business-to-Consumer): proporciona una experiència única als teus clients, en un nou canal de venda.