A l’article d’avui parlem de l’empresa intel·ligent i de les seves característiques.

Una empresa intel·ligent és aquella que connecta experiències i operacions utilitzant solucions de gestió d’experiències (XM), una plataforma de tecnologia de negocis i una suite d’aplicacions.

La primera vegada que es va parlar d’”organització intel·ligent” va ser al 1990 en el llibre La Quinta Disciplina: El Arte y la Práctica de la Organización Abierta al Aprendizaje de Peter Senge.

En el seu llibre, Senge trasllada la idea d’intel·ligència humana apuntada a les organitzacions. Sosté que les agrupacions poden (i haurien) d’aprendre de les seves experiències, recopilant i analitzant dades, per tal d’obtenir una millora continua.

Característiques d’una empresa intel·ligent 

  • Tenen una visió global i una estratègia relacionada amb aquesta visió.
  • Utilitzen la tecnologia per a facilitar la gestió dels processos.
  • Es basen en la recopilació i anàlisi de les dades.
  • Tenen en compte el feedback que reben, ja sigui positiu o negatiu, ja que això els ajuda a millorar.
  • Retenen el talent.

Un factor determinant per a distingir una empresa intel·ligent d’una altra que no ho és, és l’ús de la tecnologia per a millorar i automatitzar els processos.

En conclusió, l’empresa intel·ligent del Segle XXI és aquella que aprofita al màxim i estructura la seva capacitat d’aprenentatge mitjançant un mecanisme sistèmic; aquelles que tenen un coneixement i, les seves perspectives de futur estan basades en l’aprenentatge.

Un ERP com SAP Business One és el primer pas per a convertir la seva empresa en intel·ligent, millorant els processos i eficiència d’aquests. Si vols que t’ajudem a convertir la seva organització en intel·ligent, contacta’ns. 

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.