En aquest article veurem que és la moda predictiva relacionada amb la Intel·ligència Artificial. La moda predictiva utilitza tecnologia avançada, com la Intel·ligència Artificial, anàlisi de dades i aprenentatge automàtic per a predir futures tendències d’estil, preferències dels consumidores i patrons de consum.

Amb la moda predictiva, les diferents marques poden anticipar-se i conèixer el que voldran els seus clients en les properes temporades. D’aquesta manera, poden planificar les col·leccions, ajustar millor la producció i gestionar els inventaris de manera eficient.

A continuació, veurem com funciona la moda predictiva:

  • Anàlisi de dades. Es recopilen grans quantitats de dades (Big Data) de diferents fonts (xarxes socials, comerç online, preferències de compra, cerca a Internet, tendències…)
  • Aprenentatge automàtic a través de la Intel·ligència Artificial. Els algoritmes de la IA analitzen les dades i identifiquen patrons (estils, colors, peces de roba més populars, etc).
  • Pronosticar les tendències. Gràcies a les dades obtingudes, els models predictius generen projeccions sobre quines peces de roba, colors, teles o estils seran més demandats en el futur.
  • Personalització. Les marques apliquen la moda predictiva per a oferir una experiència de compra més personalitzada, recomanant productes basats en els interessos i preferències individuals dels consumidors.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.