Sector Retail

A causa de la digitalització que està afrontant el sector retail, l’eina SGI Retail i SAP Business One està incrementantel nombre d’implantacions.

SAP Business One és una eina funcional i intuïtiva, per ser utilitzada per qualsevol sector empresarial: electrònica, tèxtil, grans superfícies, supermercats, calçat, llibreries, restaurants, entre altres sectors. SAP Business One permet estalviar diners i augmentar les ràtios de rendibilitat prenent decisions racionals gràcies a la informació que aporta a temps real.

La distribució del sector retail implica una gran quantitat de referències i productes, per això les necessitats d’implementar un bon terminal de punt de venda. Els problemes dels racks d’inventari, la informació desinformada i el seguiment analític deficient se soluciona amb la implantació del mòdul SGI Retail, integrat amb SAP Business One.

Els principals beneficis d’implementar SGI Retail per retailers són:

  • Solució omnicanal.

  • Mòdul amb ofertes avançades, ofertes de redempció, descomptes especials, ofertes comercials, entre altres.

  • Quadres de comandament avançats. 

  • Definició de KPI.

  • Informes de tendències. 

  • Consulta d’estoc a temps real, per botiga o diverses botigues.

  • Inventari permanent. 

  • Comanda automàtica. 

  • Avisos en botigues per canvi de preus, sense estoc, canvis en articles, entre d’altres.

  • Compatibilitat i connexió amb elements perifèrics addicionals, com datàfons integrats, lectors de codi de barres, impressores, caixons, visors, balances, connexió compte persones, entre d’altres.

  • Factura electrònica. 

  • Connexió amb comerç electrònic. 

SGI Retail et permet combinar amb altres mòduls, com Ecommerce, Fidelització i Ofertes per complementar totes les funcionalitats

  • Integració directa amb SAP Business One.

  • Definir i assignar il·limitats paràmetres als seus productes com lots i caducitats per facilitar i millor el control d’estocs.

  • Control de les mercaderies amb les seves entrades, sortides, reserves, trasllats entre botigues, entre altres.

  • Definir un codi de barres per cada combinació única de possibilitats d’una característica.

  • Documents de venda i de compres que es poden realitzar com tiquets, devolucions, albarans, factures, sol·licitud de comandes, entre altres.

  • Comptabilitat i Finances, amb tancaments de caixa, consultes d’efectiu, entre altres.

  • Generació automàtica d’informes per l’avaluació de la situació de l’empresa.

  • Adaptabilitat de funcions per part de l’usuari, amb quatre nivells de seguretat per caixa.

  • Aplicació Stand Alone, treballa sense la necessitat d’estar connectat als serveis centrals.

  • Solució que es pot instal·lar en un terminal de punt de venda, una tauleta o un PC.

  • Solució multiidioma, multimoneda i adaptada a diferents legislacions fiscals.

  • Base de dades HANA centralitzada.

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes