A causa de la digitalització que està afrontant el sector retail, l’eina SGI Retail i SAP Business One està incrementantel nombre d’implantacions.

SAP Business One és una eina funcional i intuïtiva, per ser utilitzada per qualsevol sector empresarial: electrònica, tèxtil, grans superfícies, supermercats, calçat, llibreries, restaurants, entre altres sectors. SAP Business One permet estalviar diners i augmentar les ràtios de rendibilitat prenent decisions racionals gràcies a la informació que aporta a temps real.

La distribució del sector retail implica una gran quantitat de referències i productes, per això les necessitats d’implementar un bon terminal de punt de venda. Els problemes dels racks d’inventari, la informació desinformada i el seguiment analític deficient se soluciona amb la implantació del mòdul SGI Retail, integrat amb SAP Business One.

Els principals beneficis d’implementar SGI Retail per retailers són:

  • Solució omnicanal.

  • Mòdul amb ofertes avançades, ofertes de redempció, descomptes especials, ofertes comercials, entre altres.

  • Quadres de comandament avançats. 

  • Definició de KPI.

  • Informes de tendències. 

  • Consulta d’estoc a temps real, per botiga o diverses botigues.

  • Inventari permanent. 

  • Comanda automàtica. 

  • Avisos en botigues per canvi de preus, sense estoc, canvis en articles, entre d’altres.

  • Compatibilitat i connexió amb elements perifèrics addicionals, com datàfons integrats, lectors de codi de barres, impressores, caixons, visors, balances, connexió compte persones, entre d’altres.

  • Factura electrònica. 

  • Connexió amb comerç electrònic. 

SGI Retail et permet combinar amb altres mòduls, com Ecommerce, Fidelització i Ofertes per complementar totes les funcionalitats:

  • Integració directa amb SAP Business One.

  • Definir i assignar il·limitats paràmetres als seus productes com lots i caducitats per facilitar i millor el control d’estocs.

  • Control de les mercaderies amb les seves entrades, sortides, reserves, trasllats entre botigues, entre altres.

  • Definir un codi de barres per cada combinació única de possibilitats d’una característica.

  • Documents de venda i de compres que es poden realitzar com tiquets, devolucions, albarans, factures, sol·licitud de comandes, entre altres.

  • Comptabilitat i Finances, amb tancaments de caixa, consultes d’efectiu, entre altres.

  • Generació automàtica d’informes per l’avaluació de la situació de l’empresa.

  • Adaptabilitat de funcions per part de l’usuari, amb quatre nivells de seguretat per caixa.

  • Aplicació Stand Alone, treballa sense la necessitat d’estar connectat als serveis centrals.

  • Solució que es pot instal·lar en un terminal de punt de venda, una tauleta o un PC.

  • Solució multiidioma, multimoneda i adaptada a diferents legislacions fiscals.

  • Base de dades HANA centralitzada.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.