A la publicació anterior vàrem parlar de la integració de magatzems a SAP Business One, amb l’eina SGI Comunicador. Avui parlarem de l’optimització al magatzem.

Actualment és molt important tenir una bona gestió  dins del magatzem, ja que és un factor clau i fonamental per a moltes empreses. Si la gestió logística es fa de manera correcta, el client estarà satisfet i tindrem una despesa més petita associada als fluxos de materials.

Els magatzem logístics han evolucionat molt gràcies a l’aparició de la transformació digital. Tots els processos del magatzem s’han simplificat i han millorat la seva eficiència gràcies als sistemes informàtics, Warehouse Management System (Sistemes de Gestió de Magatzems).

Com podem millorar la optimització de processos al magatzem?

Amb la integració d’un SGA al nostre ERP, com el SGI WMS. Amb aquesta solució totalment integrada amb SAP Business One, podràs millorar la velocitat dels processos de magatzem, reduir els temps d’espera i obtenir un control més gran de l’stock; que a la vegada millorarà l’atenció al client i la productivitat dels operaris assegurant la màxim qualitat i traçabilitat de les operacions accelerant el flux de productes i d’informació pel teu magatzem de distribució.

Quins avantatges té incloure una eina per a la gestió de magatzems?

  1. Redueix les despeses. Gràcies a l’organització del magatzem.
  2. Increment de la capacitat d’emmagatzematge. La mercaderia està organitzada de manera que s’aprofita més l’espai.
  3. Reducció dels temps de recollida. Els productes sempre estan localitzats, pel que es redueixen els temps de recollida en utilitzar la ruta més eficient a cada moment.
  4. Traçabilitat. L’utilització d’un sistema de gestió SGA permet la traçabilitat dins del magatzem. Imprescindible per a algunes empreses, pel fet de considerar-se un factor competitiu i diferenciador pel client.
  5. Optimització de les càrregues de treball com la gestió de magatzems. Aquest software de gestió possibilita planificar, assignar i controlar la càrrega de treball dels recursos del magatzem, de manera que cada un tingui una càrrega optimitzada.
  6. Ajuda per la presa de decisions. Com està connectat amb l’ERP de l’empresa, et dona una important ajuda en el procés de presa de decisions.

Amb un sistema de gestió de magatzem integrat a la nostra ERP, tenim un millor accés a la informació, d’una manera més visual i amb dades fiables que ens permeten una presa de decisions millor.

Si vols que t’ajudem a integrar el teu ERP amb un sistema de gestió de magatzem, contacta’ns!

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes

    Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.