La Intel·ligència Artificial ha automatitzat l’atenció al client, revolucionant la manera en la que les empreses o marques interactuen amb els seus clients. Gràcies a la IA, les marques poden oferir als clients respostes ràpides, precises i personalitzades, millorant l’experiència del client i reduint les despeses de l’empresa.

Com ja hem comentat anteriorment, la IA automatitza les tasques repetitives, garantint que el client rebi una assistència constant 24/7 oferint respostes automàtiques i personalitzades i inclús el desviament de consultes a agents (humans) quant és necessari. La IA es basa en l’aprenentatge automàtic per a processar i reproduir el llenguatge humà, generar diàleg, analitzar els sentiments per a entendre les emocions del client i així oferir unes respostes més personalitzades i adequades.

Els pilars principals de la Intel·ligència Artificial en l’Atenció al Client: (h2)

  • Processament del Llenguatge Natural / Natural Language Processing (NLP)

La IA té la capacitat de comprendre, processar i reproduir el llenguatge humà, la qual cosa permet als chatbots i altres assistents entendre preguntes i respondre de manera coherent.

  • Aprenentatge Automàtic (Machine Learning)

Consisteix en l’habilitat de les màquines d’aprendre patrons basats en les interaccions amb els clients, adaptant-se a les necessitats i oferint-les solucions més adequades amb el temps.

  • Automatització intel·ligent

De les tasques repetitives, a més d’integrar la lògica i el context per a prendre decisions en dades.

  • Anàlisis de Dades i Big Data

L’ús de dades és important per a poder personalitzar l’experiència del client.

  • Integració multicanal

La Intel·ligència Artificial s’encarrega de ser accessible a través de les plataformes i canals que els clients solen utilitzar habitualment per a posar-se en contacte amb la marca.

  • Seguretat i Normativa

Aquest punt és fonamental en la implantació de la IA en qualsevol empresa.

  • Escalabilitat i adaptabilitat

La IA ha de ser capaç de créixer i adaptar-se a les necessitats canviants del negoci i els clients.

La IA millora l’eficiència de l’empresa, a més de redefinir l’experiència del client, tornant-la més accessible, personalitzada i efectiva. Si vols implementar la IA a la teva empresa, és important triar l’eina més adequada. Contacta’ns i et mostrarem la més adequada pel teu negoci.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.