La Intel·ligència Artificial està essent una part una part important en molts sectors i, la indústria de la moda no anava a ser menys. S’estima que el mercat de la Intel·ligència Artificial tindrà un creixement exponencial en els propers anys, arribant inclús a superar els 4.400 milions de dòlars en 2027 segons The Insight Partners.

Aplicacions i tendències de la moda retail i la Intel·ligència Artificial

La hiperpersonalització de la experiència de compra serà un dels reptes dels retailers, aquest any. És important tenir informació valuosa dels consumidors i conèixer els seus interessos i necessitats a través de l’ús de dades. La IA permetrà als retailers crear entorns virtuals immersius i personalitzats, oferint als seus consumidors una experiència única i atractiva.

El retail intel·ligent o retail intelligence, del que ja hem parlat anteriorment, també tindrà un paper important aquest any. El retail intelligence optimitza la gestió de l’inventari, la personalització d’ofertes i experiències de compra i millora l’eficiència operativa dels negocis.

Les estratègies d’omnicanalitat són una necessitat per a proporcionar una experiència de compra.

Els ecommerce de moda utilitzen la IA per a dissenyar campanyes de màrqueting molt personalitzades que permetran conèixer els perfils que tenen més possibilitat de compra i així proporcionar una millor experiència en el coneixement de col·leccions i catàlegs i realitzar recomanacions de productes de manera intel·ligent.

En el cas de la producció de moda, la IA s’utilitza per a millorar l’eficiència de la producció, optimitzant els processos de la fabricació i reduir els residus. També ajuda en la planificació i gestió de la cadena de subministrament.

La IA ajuda a les empreses de moda a recopilar i analitzar les dades dels clients per a crear productes personalitzats. També la creació de patrons i dissenys personalitzats, la selecció de materials i colors, i la creació de peces a mida.

En el cas del disseny de productes de moda. S’utilitza per a crear patrons i simular el comportament de les teles. També ajuda en l’automatització de tasques de disseny, com també en la selecció de colors i materials.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.