En aquest article parlem de com la Intel·ligència Artificial millora l’experiència del client.

La IA permet crear interaccions més personalitzades, ràpides i rellevants en múltiples punts de contacte. A continuació, es mostren les maneres en les que la Intel·ligència Artificial canvia l’experiència del client:

  • Personalització. La IA adapta el contingut de la pàgina web, correus electrònics i altres anuncis, tenint en compte el perfil del client, creant una experiència amb productes de les seves preferències.
  • Recomanacions. La Intel·ligència Artificial processa dades de compres, preferències i comportament de l’usuari en la pàgina web, per a poder-li oferir recomanacions rellevants i atractives.
  • Assistents virtuals i Chatbots. Gràcies a la IA, els assistents virtuals estan disponibles 24/7 per a respondre preguntes, guiar a l’usuari en la compra, i oferir suport en altres qüestions.
  • Omnicanalitat. La IA permet crear una experiència complerta, integrant tots els canals disponibles, sense importar si el client està en una botiga física, en l’app, en la web o en les xarxes socials.
  • Automatitzacions. Gràcies a la IA, s’automatitzen processos de postvenda com poden ser les devolucions en la que es poden oferir un canvi de talla o altres productes.
  • Anàlisi emocional. Gràcies a la IA es pot analitzar el to dels comentaris, ressenyes i converses amb atenció al client, detectant els dubtes i altres, escalant així els problemes de manera immediata.

Gràcies a la IA s’agilitzen les  interaccions i fa que el contacte sigui més significatiu i centrat en les necessitats individuals del client. Amb la Intel·ligència Artificial torna més intuïtiva, fluida i satisfactòria l’experiència del client; a més d’oferir interaccions més personalitzades, ràpides i eficients, s’eleva la satisfacció i lleialtat dels clients.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.