GSP, un any més, va assistir al SAP Business One Summit, el passat 3, 4 i 5 d’abril a Fort Lauderdale, Florida (US), un dels esdeveniments més importants de l’any organitzat per SAP y dirigit als seus Socis-Partners per a presentar novetats i tendències del sector tecnològic i de la informació.
L’Esdeveniment va comptar amb uns 2.150 assistents, 700 Partners i 230 sesions, entre les quals van destacar experts en Innovació i Tecnologia HANA i Cloud i a trevés de les quals es va poder compartir coneixement sobre les darreres tendències entorn a Solucions SAP.
GSP va participar com a SSP-Fabricant de Solucions SGI i va destacar per la seva innovació amb SAP Business One en HTML5. Aquest any la seva participació va ésser orientada a promocionar:
SGI Solutions Integrated with SAP HANA, Cloud & SAP UI5
- SGI Moda for Apparel & Footwear Industry
- SGI Retail, Retail Solution
- SGI SYNCRO for Magento, PrestaShop
GSP va aprofitar per alimentar les relacions amb els seus Partners a Xile, Colombia, Perú i Mèxic i així, continuar ampliant la seva línia a Centre-Sud Amèrica.