Un magatzem organitzat és una de les claus pel creixement del negoci. Un control del nostre estoc en el magatzem permet evitar duplicitats de mercaderies, realitzar comandes innecessàries o quedar-nos sense gènere. Per evitar tots aquests problemes és imprescindibles comptar amb un ERP de gestió de magatzems.

Què és un ERP de gestió del magatzem?

El ERP és un software de gestió empresarial que inclou diversos mòduls com poden ser per exemple la comptabilitat, la logística o l’analítics… Un dels més importants en qualsevol empresa d’activitats diverses és aquell encarregat de controlar el magatzem.

Estoc magatzem

Aquest tipus de program és escalable, per la qual cosa creixerà acord al nostre negoci. Comptar amb aquest element pren especial rellevància si disposes de diverses plataformes de venda, és a dir, si comptem amb un e-commerce.

Els avantatges d’escollir SAP Business One

Comptar amb un ERP d’una empresa com SAP, és estar de la mà de la líder del sector per solucions de gestió a les empreses. La solució SGI Warehouse, que hem desenvolupat a Global Software Partner sobre la base de SAP Business One, està pensat per lidiar amb el dia a dia dels magatzems i assegurar el seu correcte funcionament.

Totes les dades en un sol lloc

Comptar amb un programa complet d’aquestes característiques permet tenir totes les dades del magatzem en un sol lloc. Això inclou tant ubicacions com entrades, sortides i responsables del moviment.

Emmagatzematge en el núvol

No necessitem comptar amb un servidor físic, la informació s’emmagatzema de manera completa al núvol o es pot utilitzar un sistema híbrid. Aquest segon evita que les dades més rellevants circulin per la xarxa.

Taules estadístiques a temps real

La capacitat de processament del programa permet conèixer dades en temps real. Això ens permet estar sempre atents dels diferents elements que es mouen en el magatzem i la disponibilitat de la mercaderia.

Un magatzem ben gestionat, estalvia despeses i reporta productivitat

Comptar amb una correcta organització en l’estoc del magatzem permet reduir despeses en les activitats pròpies del mateix com el control d’inventari. Al mateix temps és més productiu en conèixer perfectament on s’emmagatzema cada element.

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes

    Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.