FarnAndSoft i GSP

Global Software Partner (GSP) s’ha convertit en col·laborador i distribuïdor de les aplicacions de mobilitat per la gestió comercial i per la gestió d’equips de Servei d’Assistència Tècnica que ofereix FarAndSoft.

FarnAndSoft

FarAndSoft, amb més de 15 anys en el mercat, és una companyia de software empresarial especialitzada en el desenvolupament d’aplicacions per dispositius mòbils. Està especialitzada en l’àmbit de la mobilitat i ofereixen serveis a més de 1.700 empreses i professionals acompanyant-les en la transformació de les seves organitzacions creant negocis més competitius a través de solucions mòbils intel·ligents i fàcils d’utilitzar.

FarAndSoft tenen una extensa experiència en la gestió comercial i CRM per a força de vendes. El seu sistema d’integració els permet ser compatibles amb tots els ERP, com és SAP Business One. Des del nostre acord de col·laboració, li oferim un ampli catàleg de solucions mòbils de gestió comercial, serveis d’integració de dades, panells d’intel·ligència empresarial i aplicacions fetes a mida.

OrdersCE

OrdersCE és una aplicació que gestiona totes les accions relacionades amb els clients, des de documents, agendes de visita, gestió de cobraments, visor de catàlegs, etc. És una solució multisectorial que s’adapta a les necessitats de tots els sectors.

Les seves principals funcionalitats són:

  • Funcionament Online/Offline.
  • Gran quantitat de documents com albarans, comandes, factures, pressupostos, entre d’altres.
  • Gestió de l’agenda comercial.
  • Catàleg digital interactiu.
  • Informes de l’evolució de les vendes, categorització de clients, estadístiques de productes, entre altres.

FsSAT

FarAndSoft SAT

FsSAT és una eina que utilitza l’equip de Servei d’Assistència Tècnica per gestionar els seus informes i serveis del personal que estan repartits per zones geogràfiques. Els tècnics han de desplaçar-se a les instal·lacions dels clients per fer els manteniments o reparacions de la maquinària.

Les seves principals funcionalitats són:

  • Integració amb el seu ERP.
  • Històric de documents.
  • Comentaris amb urgència o sense.
  • Control horari.
  • Estat del full de servei.
  • Filtre per tècnic o prioritats.
  • Firma del client.
  • Documents adjunts i imatges.

Mitjançant aquest acord, els clients de les aplicacions de gestió podran disposar d’una solució de mobilitat pels seus equips de venda que els permetrà combinar les prestacions dels terminals iOS i Android amb els avantatges que ofereix dotar-los de la informació de negoci necessària de cada client.

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes