Els temps canvien i, amb ells, també és diferent la forma en la qual es fan els negocis. La e-business és un gran exemple d’aquesta evolució.

Per consegüent, a Global Software Partner (GSP) busquem noves formes de proporcionar als nostres clients el que necessiten. Precisament aquí radica la forma de fer màrqueting Business to Client (més conegut en el món del màrqueting com Ecommerce B2C).

Que és el Ecommerce B2C?

L’Ecommerce B2C es caracteritza per posar a l’abast dels usuaris (persones) els productes o serveis d’una empresa. Es podria dir que aquest tipus d’Ecommerce pretén mostrar quins beneficis o quins avantatges poden aportar a l’usuari el que s’ofereix. I, per això, es pot utilitzar el màrqueting emocional.

Així mateix, entre les seves característiques es poden assenyalar que busca una compra que no duri molt, pel que pot oferir. En determinades ocasions, mostrar incentius per l’usuari i pel possible client.

Quines estratègies adopta per fer aquest tipus de màrqueting centrat en el client?

En primer lloc, és obligat dir que el màrqueting que es dirigeix a persones és molt efectiu si es realitza bé, però també s’ha de mencionar que perquè sigui realment eficaç s’ha d’adoptar determinades estratègies amb les qual es pugui aportar valor al client.

Certament, una de les estratègies efectives és utilitzar el e-business i fer arribar un producte a tots els usuaris a través d’Internet.

Ara bé, a l’hora d’implementar el e-business, és essencial comptar una base d’informació en l’Ecommerce B2C, integrat amb SAP Business One, amb el que gestionar tots aquells aspectes relacionats amb els clients, tal com base de dades, facturació, comptabilitat o inclús l’enviament de correus electrònics promocionals.

Així mateix, a l’hora de fer e-business és important tenir en consideració alguna cosa fonamental: l’usuari pateix d’intoxicació, és a dir, té més informació de la que pot processar. Per aquest motiu, és crucial que la marca deixi (i faci) que sigui el mateix usuari el que s’apropa a ella i no al revés (és el que s’anomena inbound marketing).

Les xarxes socials una porta d’entrada pel teu Ecommerce

Existeixen una gran multitud de formes de fer-ho i eines per aconseguir-ho, des d’una pàgina web atractiva amb un aspecte extremadament cuidat fins a una bona estratègia de posicionament SEO que ajuda a aconseguir la visibilitat, passant, per descomptat, pel mitjà inbound per excel·lència: les xarxes socials.

Per finalitzar, una vegada s’hagi cridat l’atenció al client, és hora de portar-los cap a la pàgina web i aconseguir que comprin, quantes vegades millor. També podem utilitzar l’email màrqueting que aporti valor en els missatges enviats. Si el e-business es porta a terme de forma adequada, és una gran forma d’aconseguir moltes conversions.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.