Arribem a final d’any. És moment de fer balanç i marcar els nous propòsits per a 2022. Estàs preparat pel nou any?
Propòsits d’any nou
Reduir despeses
Un dels principals propòsits de les empreses sol ser el de reduir costos superflus, sobretot els que no són fixes. Reduir aquestes despeses t’ajudarà a trobar l’equilibri.
Digitalitzar-se
En un moment en el que tot és digital, és moment de digitalitzar-se! Si la teva tasca pendent és la digitalització, el nou any pot ser el moment de començar, ja que, entre altres coses, guanyaràs en competitivitat.
Flexibilitat
Un dels canvis que ens ha deixat la pandèmia ha sigut el teletreball i en molts casos, aquest canvi, ha demostrat ser molt positiu perquè ha permès una millor conciliació familiar. La flexibilitat d’entrada i sortida pot ser un punt a tenir en compte el proper any, ja que pot millorar la productivitat i la satisfacció del nostre equip.
Núvol
Fer ús del Núvol et permetrà estalviar costos; a més, el teu equip podrà tenir accés a la informació des de qualsevol lloc i dispositiu.
Innovació
Aquest punt va unit a la digitalització. Hem d’apostar per explorar nous horitzons, diferenciant-nos així, dels nostres competidors.
Cuidar i motivar a l’equip
El cor de l’empresa és el seu equip, les persones que formen part d’ella. Sempre és un bon moment per a cuidar-lo i fidelitzar-lo. Millorar la comunicació, la flexibilitat, la conciliació de la vida laboral i familiar…
Millorar la presència digital
Millorant la teva presència digital guanyaràs visibilitat, el que es tradueix en possibles clients. Aquest ha de ser un dels teus punts forts del 2022.
Analitzar els punts forts i febles de l’empresa
Analitza els punts forts i febles de l’empresa. Pots fer-ho a través d’un anàlisi DAFO, això t’ajudarà a conèixer on estàs i fins a on vols arribar.
Objectius
És important tenir marcats uns objectius assolibles, això ens ajudarà a planificar les estratègies que hem de seguir per a aconseguir els nostres objectius.
Millorar la relació amb els clients
Tan important és, captar nous clients com, fidelitzar els existents. Cuida als teus clients, mantingues un contacte proper amb ells, escolta’ls. Un client satisfet és un client fidel que atrau a més clients.