La integració de la Intel·ligència Artificial (IA) i Omnicanalitat aporta una infinitat de beneficis tant per les empreses com pels clients. Els principals beneficis són:

  • Millora l’experiència del Client:

Gràcies a la IA es poden analitzar el comportament i les preferències dels clients, oferint així, recomanacions de productes, promocions, etc. A més, com s’uneixen tots els canals, permet que els clients puguin viure una experiència en la pàgina web i finalitzar-la a la botiga física.

La IA impulsa els chatbots i assistents virtuals que ofereixen una atenció personalitzada en múltiples plataformes 24/7.

  • Incrementa la retenció i fidelització de clients:

La IA s’avança a les necessitats dels clients i envia propostes o suggeriments de productes que puguin interessar-los per a millorar la retenció.

  • Optimització d’inventaris i logística:

La Intel·ligència Artificial és capaç de predir les tendències, ajustant la producció necessària per a satisfer  la demanda real. A més, controla l’inventari en tots els canals i facilita la gestió de les devolucions.

  • Increment en les vendes i la conversió:

La IA és capaç d’incrementar les vendes i la conversió en oferir productes afins, descomptes, promocions, etc.

  • Major eficiència operativa:

La IA és capaç d’encarregar-se de tasques repetitives com l’atenció al client, anàlisi de dades i generació d’informes. A més, pot automatitzar l’enviament de campanyes omnicanal i altres processos clau, reduint els recursos i despeses.

  • Anàlisi i presa de decisions basada en dades:

La IA és capaç de recopilar i analitzar dades de múltiples canals, oferint informació en temps real, que permet prendre decisions ràpidament. A més, és capaç d’identificar patrons i tendències en el comportament del client, per a així, adaptar-se a les necessitats del mercat.

  • Flexibilitat i adaptació a les preferències del client:

Gràcies a la omnicanalitat, les marques s’adapten a les preferències del client, escollint un canal o un altre.

  • Impuls de la innovació i competitivitat:

Les empreses que integren la Intel·ligència Artificial i Omnicanalitat són vistes com més innovadores i més avançades tecnològiques.

Gràcies a la integració de la Intel·ligència Artificial i la Omnicanalitat, a més de permetre que les marques operen de manera àgil, eficient i rentable, alineant-se amb les expectatives exigents dels consumidors/clients.

Els beneficis de la integració de la Intel·ligència Artificial (IA) amb la Omnicanalitat

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.