El sector de la moda està en constant creixement i evolució. La tecnologia intel·ligent a la indústria tèxtil s’estén progressivament per tots els sectors empresarials. Aquestes noves prestacions es poden aplicar en els productes, en els processos d’elaboració i en els serveis.

Gràcies a la tecnologia tan avançada dels últims temps, el negoci de la moda està en ple auge. Com qualsevol empresa està creixent juntament amb la ciència, per no seguir sent un sector tradicional. La finalitat és progressar i renovar totalment el sector tèxtil, molt diferent del que coneixem fins al moment.

La tecnologia intel·ligent en l’emmagatzematge i l’enviament

L’enviament i l’emmagatzematge, gràcies a la tecnologia intel·ligent, és molt més organitzat i eficient. Mai abans havia sigut tan fàcil enviar productes des dels magatzems i regular els productes que es troben en estoc en la teva empresa amb el mòdul SGI Warehouse.

Per assumir la demanda dels compradors, els centres logístics que són tradicionals, han progressat i han inclòs un sistema de gestió intel·ligent, que facilita el treball quan tenen un alt volum de peces de roba. Les instal·lacions es tornen cada vegada més eficients i s’estalvia en les despeses energètiques. Tot són beneficis amb la tecnologia intel·ligent de la solució SGI Warehouse.

Ús del “big data”

S’utilitza per analitzar les preferències, els gustos i els hàbits dels consumidors dels clients potencials. D’aquesta manera les grans marques, amb aquesta informació tan personalitzada que ofereix l’ús del Big Data, poden tenir un sistema de gestió intel·ligent i tenir més varietat, ajustant-la a un públic més plural o divers.

Amb aquesta eina pots oferir als teus clients peces de roba i calçat a mesura. A més, es poden crear informes geogràfics per oferir als establiments de moda, segons el perfil que tinguin dels compradors, adaptant-se al barri, ciutat o país en el qual s’ubica la botiga.

Tecnologia intel·ligent

Tecnologia intel·ligent en la moda

De forma natural i quasi sense donar-nos compte, la moda intel·ligent va arribant, millorant la seva qualitat i transformant-se tecnològicament.

La roba intel·ligent creix quasi el 50% cada any vinculat amb el creixement de dispositius smart del mercat. Actualment, per exemple, podem trobar-nos samarretes en el mercat que poden graduar la temperatura, pensades per ciclistes i altres esportistes.

Màrqueting intel·ligent

Per impulsar el màrqueting d’una empresa, crear grups a Linkedin és una forma excel·lent de connectar amb una quantitat enorme de persones.

Gràcies a una bona estratègia de màrqueting digital i a les connexions infinites, aquestes eines tecnològiques ajuden a recollir informació útil dels futurs compradors. A més, permet connectar amb moltes empreses amb interessos professionals comuns.

Si es crea un grup propi per màrqueting a Linkedin, dóna l’opció d’enviar a tots els membres correus electrònics una vegada per la setmana. És una bona forma de posicionar un negoci a la vista de totes les persones.

Aconseguir l’atenció del grup serà el primer pas per posar en marxa estratègies de màrqueting intel·ligent

Per concloure, la indústria de la moda està progressant gràcies a l’avançament de la tecnologia intel·ligent, com és el software de gestió SGI Moda. Amb les noves eines tecnològiques com el sistema de gestió digital i l’ús del “Big Data” s’ofereix als consumidors productes de millor qualitat i amb més funcions, creant un servei més personalitzat i còmode pels clients i empreses.

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes

Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.