Com SAP Business One millora l’experiència del client

En l’actualitat, l’experiència del client no depèn tan sols del producte o servei que s’ofereix, sinó que té una gran importància en l’agilitat, personalització i eficiència amb la que la marca respon a les necessitats del client.

En aquest context, un ERP com SAP Business One és clau per a la millora de l’experiència del client.

  • Informació centralitzada. Gràcies a poder tenir a l’abast tota la informació dels clients es pot oferir una atenció més ràpida i precisa en cada cas.

  • Entregues més ràpides i sense errors. L’experiència del client, actualment, està molt lligada a la logística, és a dir, entregues puntuals, sense errors, etc.

  • Millor presa de decisions. Gràcies als panells de control i anàlisis en temps real, permet una presa de decisions millor basada en dades reals.

  • Dades reals amb els que pots analitzar patrons de comportament (productes que compra, freqüència, preferències, etc.)

  • Processos automatitzats. L’ERP s’encarrega de tasques repetitives com pot ser facturació, actualitzacions d’estoc, generació d’informes, etc. per la qual cosa els treballadors poden dedicar el seu temps a altres tasques.

L’experiència del client és el resultat de la integració de tota l’empresa amb un ERP flexible, integrat i escalable amb SAP Business One.

Contacta’ns i descobreix com SAP Business One pot ajudar-te a transformar el teu negoci i la manera en què et perceben els teus clients.

Contacte

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.