En l’article d’avui, parlarem de com millorar l’experiència omnicanal.

Millorar l’experiència omnicanal implica crear una experiència de client coherent i fluïda a través de tots els canals, ja sigui online o offline. Algunes de les estratègies clau per aconseguir-ho:

  1. Integració de canals. Ús de plataformes de gestió de clients per a centralitzar tota la informació dels clients. Això fa que es tingui accés a tota la informació.
  2. Personalització. Utilitza l’anàlisi de dades per a segmentar als clients i oferir-los experiències personalitzades basades en les seves preferències i comportament.
  3. Consistència en la Comunicació. És important unificar el missatge de marca en tots els canals: ja sigui a xarxes socials, email, web o botigues. A més, l’atenció al client ha de ser coherent en tots els canals, sense importar el canal de contacte.
  4. Optimització mòbil. La pàgina web i aplicacions mòbils han d’estar optimitzats. A més, el disseny de les aplicacions ha de facilitar la compra i la interacció amb la marca.
  5. Experiència en la Botiga Física. Millora l’experiència en la botiga i de compra amb l’ús de tecnologia com quioscos interactius, codis QR i realitat augmentada per a enriquir l’experiència de compra a la botiga.
  6. Analítica i Feedback. Amb l’ús d’eines d’analítica es recopilen i analitzen dades sobre el comportament del client en tots els canals.
  7. Automatització i AI. La implantació de chatbots i assistents virtuals per a oferir assistència immediata en línia millorant l’experiència del client.
  8. Omnicanalitat en el procés de pagament. Facilita mètodes de pagament múltiples i sense friccions, a més de facilitar el procés de compra per tal que sigui ràpid i senzill.

La implantació d’aquest conjunt d’estratègies ajudarà a crear una experiència omnicanal més coherent i satisfactòria, a reforçar la relació amb els clients i augmentant la seva fidelitat amb la marca.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.