A la publicació d’avui parlem de com integrar el software específic de les agències de transport amb l’ERP de SAP Business One.
El “boom” que està vivint el sector Ecommerce està fent que moltes empreses es replantegin la manera en la que gestionen l’enviament de les seves mercaderies amb les diferents agències de transport.
Fins fa molt poc, tot el procés de preparació es realitzava amb l’ERP, però quan es tractava de contractar el transport es feia de manera manual. Aquest procés es realitzava de manera manual per les dificultats que això portava: moltes empreses ofereixen el seu propi software de gestió d’enviaments -que només és vàlid per la seva companyia-, les agències tenen interfaces de dades pròpies, les interfaces de dades canvien constantment pels requeriments, etc. Les solucions ERP disponibles al mercat no contemplen aquests connexió en la seva configuració estàndard.
L’augment vertiginós del comerç online està obligant a les empreses a automatitzar la contractació dels serveis de transport de manera automàtica.
Com partner de SAP Business One i proveïdor de solucions certificades per SAP, disposem de l’AddOn necessari per realitzar aquestes operacions de manera automatitzada per tal d’optimitzar recursos.
La Solució amb SGI Carrier
SGI Carrier, solució totalment integrada amb SAP Business One, permet la connexió simultània amb les diferents agències de transport i la capacitat d’incorporar nous operadors logístics i/o modificar les especificacions actuals. A més, disposa d’un visor LOG que permet monitoritzar el sistema i detectar qualsevol incidència en la comunicació entre l’ERP SAP Business One i el transportista.

Amb aquesta solució optimitzaràs tots els teus recursos, estalviant temps i diners ja que SGI Carrier et permet utilitzar la lògica. El software decidirà per tu, quin operador logístic escollir segons els paràmetres que li marquis: zona d’entrega, quilos, preu, etc.