En aquesta ocasió us parlarem de com fer una bona gestió de magatzems amb SAP Business One i la solució SGI WMS, aprofitant al màxim a tots els teus treballadors i els recursos.

Claus per portar a terme una bona gestió de magatzems

Per explicar com gestionar de la millora manera possible un magatzem, aportarem 4 consells:

Informació i inventari centralitzats amb software de gestió

Quan parlem del sector de magatzems és imprescindible que es tingui clar quins materials i mercaderies es troben en el magatzem. També és important que es tingui en compte quines són les comandes que han de sortir i quines han d’arribar, perquè no s’extraviï cap material.

D’aquesta forma, amb SAP Business One i SGI Warehouse estan registrats tots els productes i cada un té un estat que indica si el producte està demanat, si ja ha sortit del magatzem o si encara ha d’arribar.

Definir indicadors

A l’hora de gestionar un magatzem, és totalment necessari que s’estableixin i que es tingui en compte els KPI o indicadors. Aquests indicadors serveixen perquè es puguin tenir clars els punts forts i els dèbils que té un magatzem de mercaderies.

Alguns dels KPI o indicadors més importants per una empresa són la rendibilitat de cada venda, la productivitat i el cost que té cada expedició de mercaderies.

Millorar i optimitzar la tasca dels treballadors

Una vegada tinguis tota la informació centralitzada i organitzada, el següent que hauries de fer és organitzar correctament els teus treballadors. Tenir ben organitzat al personal et permetrà tenir un equip laboral més reduït i estalviar en despeses de contractació.

La millor forma de portar a terme aquesta tasca actualment és ajudant-te de la tecnologia. Amb SAP Business One i la solució SGI Warehouse permeten que els encarregats o els treballadors amb més responsabilitats puguin enviar les tasques que els hi corresponen a cada treballador. I viceversa, els treballadors poden avisar a l’encarregat de les tasques que ja estan completades o que poden reportar qualsevol classe de problema.

Tenir una bona comunicació amb els proveïdors

Per acabar, volem comentar que per una empresa de magatzems tenir una bona relació amb els proveïdors és de vital importància. Has de tenir en compte els temps d’entrega i les possibilitats que t’ofereix cada proveïdor i centralitzar la informació amb el software de gestió SAP Business One per tenir-ho tot ben clar i organitzat.

Esperem que aquesta informació t’hagi resultat útil.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.