En aquesta ocasió us parlarem de com fer una bona gestió de magatzems amb SAP Business One i la solució SGI Warehouse, aprofitant al màxim a tots els teus treballadors i els recursos.

Consells per portar a terme una bona gestió de magatzems

Per explicar com gestionar de la millora manera possible un magatzem, aportarem 4 consells:

Informació i inventari centralitzats amb software de gestió

Quan parlem del sector de magatzems és imprescindible que es tingui clar quins materials i mercaderies es troben en el magatzem. També és important que es tingui en compte quines són les comandes que han de sortir i quines han d’arribar, perquè no s’extraviï cap material.

D’aquesta forma, amb SAP Business One i SGI Warehouse estan registrats tots els productes i cada un té un estat que indica si el producte està demanat, si ja ha sortit del magatzem o si encara ha d’arribar.

Definir indicadors

A l’hora de gestionar un magatzem, és totalment necessari que s’estableixin i que es tingui en compte els KPI o indicadors. Aquests indicadors serveixen perquè es puguin tenir clars els punts forts i els dèbils que té un magatzem de mercaderies.

Alguns dels KPI o indicadors més importants per una empresa són la rendibilitat de cada venda, la productivitat i el cost que té cada expedició de mercaderies.

Gestió de magatzems

Millorar i optimitzar la tasca dels treballadors

Una vegada tinguis tota la informació centralitzada i organitzada, el següent que hauries de fer és organitzar correctament els teus treballadors. Tenir ben organitzat al personal et permetrà tenir un equip laboral més reduït i estalviar en despeses de contractació.

La millor forma de portar a terme aquesta tasca actualment és ajudant-te de la tecnologia. Amb SAP Business One i la solució SGI Warehouse permeten que els encarregats o els treballadors amb més responsabilitats puguin enviar les tasques que els hi corresponen a cada treballador. I viceversa, els treballadors poden avisar a l’encarregat de les tasques que ja estan completades o que poden reportar qualsevol classe de problema.

Tenir una bona comunicació amb els proveïdors

Per acabar, volem comentar que per una empresa de magatzems tenir una bona relació amb els proveïdors és de vital importància. Has de tenir en compte els temps d’entrega i les possibilitats que t’ofereix cada proveïdor i centralitzar la informació amb el software de gestió SAP Business One per tenir-ho tot ben clar i organitzat.

Esperem que aquesta informació t’hagi resultat útil.

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes

Les dades personals, facilitades voluntàriament, seran incorporades en un fitxer automatitzat titularitat de Global Software Partner amb la finalitat d’atendre i gestionar els dubtes i les consultes dels nostres consumidors. Acceptant les condicions generals de la nostra pàgina web, expressades en l’apartat Avís legal, dones el teu consentiment exprés i inequívoc per rebre la resposta a la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic facilitada. En qualsevol moment, podràs exercitar els teus drets d’accés, rectificant, cancel·lant i l’oposició dirigint un escrit a la direcció marketing@gsp.es.