Controlar l’estoc pot resultar complicat, sobretot si tenim diferents plataformes de venda. Comptar amb un espai físic i un ecommerce pot complicar el control dels productes que tenim al magatzem. Però no ha de ser així, resulta senzill mantenir l’ordre i un coneixement exacte de la mercaderia disponible.
Què ens trobem en la gestió d’un estoc multicanal?
Comptar amb diferents plataformes de distribució, ja siguin físiques o digitals, i tenir al mateix temps un nombre divers de proveïdors implica una major necessitat de control de l’estat dels productes. La logística del transport també influeix en el desenvolupament de l’activitat empresarial.
Els hàbits dels compradors es mouen a una gran velocitat per això és important que comptem amb eines que ens permeten controlar els processos d’una manera àgil i ràpida. Tot això ajuda a donar resposta a les necessitats dels clients coneixent sempre el que està disponible.
Un software de gestió empresarial, com SAP Business One i les seves Solucions SGI, per la gestió de l’estoc està pensat per realitzar totes aquestes tasques de forma automàtica. Des de les modificacions de les dates d’entrega fins l’elaboració automàtica de les comandes, tot està sota el control del mateix software.
Les claus d’un control d’estoc multicanal
L’automatització dels processos permeten agilitzar accions com per exemple el canvi de preu d’un producte. Només s’ha de realitzar una vegada i el sistema ho notifica a tots els canals de venda.
De la mateixa manera coneix les unitats de producte i quan estan properes a esgotar-se ho informa. Això permet a l’empresa millorar i comptar amb diversos beneficis.
Estalvi de temps
Realitzar un inventari requereix temps i un tancament del magatzem, el que ens pot reportar menys vendes. Comptar amb una automatització redueix les esperes millorant la productivitat.
Aportar valor afegit
Si un producte està disponible en el canal de venda i el client el vol, podrà tenir-lo. No es registraran errors per oblidar-nos d’eliminar-lo d’un punt de venda. Tenir l’estoc multicanal aporta credibilitat a l’empresa.
Clients contents: el millor benefici
Comptar amb clients satisfets implica que tornin a comprar, aconseguint amb això millors beneficis. Hem de garantitzar l’èxit en el seu procés de compra amb un control de la mercaderia de la que disposem i el termini d’entrega.
Comptar amb SAP Business One millora les prestacions de l’empresa
En l’actualitat, l’ecommerce compta amb un gran nombre de competitdors, comptar amb SAP Business One i SGI Ecommerce ajuda a marcar la diferència.