Cas d’Èxit de Yerse
Descobreix el cas d’èxit de Yerse amb SAP Business One
Descobreix el cas d’èxit de Yerse amb la implantació de SAP Business One i les solucions SGI Solutions.
La història de Yerse es remunta a 1964, quan va ser creada per Lluís Generó Domènech. Yerse ha estat un referent en el gènere de punt des de la seva creació. Al llarg dels anys ha anat desenvolupant processos i introduint noves textures i matèries amb les quals ha anat diversificant el seu negoci, oferint col·leccions íntegres de roba i complements per a dones, cuidant els detalls i les matèries. Amb més de 50 anys d’història, Yerse és una marca consolidada que comercialitza quatre col·leccions a l’any. Amb un total de més de 500 referències que es poden trobar en 3.000 punts de venda de tot el món, entre botigues pròpies, botigues multimarca i shops in shops en grans magatzems d’Europa, els Estats Units, Àsia i Austràlia.
Entre els sistemes que van ser decisius a l’hora d’apostar per la plataforma de SAP destacaria la seva facilitat de gestió, la solvència econòmica i financera del proveïdor i la senzillesa a l’hora de migrar a noves versions.
El vertical SGI Moda, ens ha permès integrar en un mateix sistema la informació de tots els canals de venda: multi marca, grans magatzems i botigues pròpies. Ara resulta molt més fàcil i productiu, establir sinergies i analogies entre tots ells.
La implantació de SAP ens ha permès que personal clau en el nostre model de negoci, se centri en les tasques estratègiques d’anàlisis i previsió, alliberant-se de treballs administratius mecànics i repetitius.
Per què SAP? Per què GSP?
Beneficis de la implantació
Últims articles
Què és el PLM – Product Lifecycle Management?
El PLM (Product Lifecycle Management), gestiona el cicle de [...]
Conseqüències del trencament d’estoc en tèxtil i calçat
En aquest article parlarem del trencament d’estoc en moda i [...]
Com evitar el trencament d’estoc en moda i calçat?
Un bon control de l’estoc està lligat a una [...]
Com la intel·ligència Artificial (IA) pot millorar l’atenció al client?
Fa uns dies vàrem parlar dels beneficis de la [...]
Posa’t en contacte amb nosaltres
Deixa’ns les teves dades al formulari i ens posarem en contacte amb tu.