Casos èxit SAP Business One és una de les històries que volíem explicar. Hem acompanyat a l’empresa Wolala en la seva expansió nacional amb la implantació d’un ERP que controla, gestiona i supervisa totes les seves operacions, acompanyant a aquesta empresa en el seu creixement.

WOLALA, Smart Shopping

Amb 25 botigues obertes en l’àmbit nacional i altres 5 planificades per aquest setembre, el creixement és una de les estratègies d’aquesta empresa de “Smart Shopping”. 

Fundada el 2013 a Girona, l’empresa ofereix una àmplia gamma de productes de baix cost similars als que es troben en botigues de la seva competència com la sueca Tiger o l’alacantina Ale-Hop.

Com altres moltes empreses del sector retail, els reptes de WOLALA es centren en la gestió de l’estoc, les operacions i alhora, i en plena estratègia expansiva, en els informes d’operacions, necessaris per a la presa de decisions.

Precisament en aquesta estratègia d’expansió, les necessitats de WOLALA estaven clares abans de l’elecció de l’ERP que millor s’ajusten a les seves necessitats: coordinació d’estoc, vendes, comandes, màrqueting i compres.

Passadís infinit, la solució SGI Retail

SGI Retail és la solució que millor s’ajusta a l’estratègia de WOLALA d’integrar totes les operacions en un terminal de punt de venda, tauleta o PC.

La idea és simple: crear ràpidament qualsevol classe de document. Aquests documents són un rebut, un albarà, una factura, cobraments, pagaments, comandes, reserves… Altres moltes operacions faciliten qualsevol operació que millori l’experiència dels usuaris en qualsevol botiga WOLALA.

Mitjançant lectors de codi de barres, el personal de WOLALA pot consultar, revisar i ordenar noves comandes. També pot crear incidències abans qualsevol anomalia.

A més, existeix un ampli ventall de funcionalitats, totes elles parametritzables. Aquestes funcionalitats permeten accedir al sistema en funció dels diferents rols de l’usuari, el que permet el personal de la botiga accedir a diferents funcions basades en els permisos que se’ls concedeixen.

L’add-on SGI Retail funciona on i off line i se sincronitza amb les dades de la central automàticament.

I per si no n’hi hagués prou, disposa d’una autocomprovació de noves versions sense la necessitat de cap intervenció per les actualitzacions.

casos èxit SAP Business One Wolala

Casos èxit SAP Business One amb GSP

La col·laboració amb partners SAP Business One, la nostra relació amb WOLALA va molt més enllà de la implementació.

El suport de la solució és una de les parts més importants d’un procés d’expansió. A causa d’aquest fet, a mesura que augmenta el volum de dades, proveïdors, botigues i usuaris, les operacions es tornen més crítiques.

En paraules de Gema Comino, Store Manager de WOLALA, “em solucionen qualsevol problema, en un període de temps molt curt”.

A més del suport, els beneficis de la implementació es deixen sentir en altres departaments, com per exemple, en el de màrqueting.

Cristina Teixido és CMO de WOLALA. En la seva opinió, la implementació de SAP Business One i l’assessorament de GSP ha suposat un canvi important. En paraules seves: “ara puc analitzar les vendes al minut, al dia o durant el període de duració d’una promoció. I el que és més, l’anàlisi sostinguda al llarg del temps permet monitorar l’evolució de les vendes, un fet clau en una estratègia d’expansió nacional com en la que estem immersos”.

En resum, aquest cas d’èxit de SAP Business One parlar de com l’elecció d’un ERP adequat més la selecció del partner tecnològic amb els coneixements sectorials pot ser el millor aliat en una expansió estratègica com la de WOLALA.

T’animes a comentar aquest cas? T’esperem en els comentaris.

A GSP estarem encantats d’atendre’l i resoldre els seus dubtes