Avui en dia, la botiga de conveniència té més eines per subsistir. Actualment, vivim en un mercat on les grans marques de supermercats inverteixen cents de mils d’euros en desenvolupar noves estratègies. Aquestes estratègies s’utilitzen per millorar l’experiència de compra dels seus clients.

Així, a l’era de la digitalització dels supermercats, la forma d’abordar a l’usuari s’ha establert com un camp de batalla per què les empreses es distingeixin.

Les noves tecnologies, com la cadena de blocs, la intel·ligència artifical i els dispositius d'”Internet de les coses” presenten noves oportuntiats. Aquestes tecnologies s’utilitzen per a que les empreses satisfacin les expectatives d’un major nombre de consumidors.

La jugada de Glovo per millorar l’experiència de compra

Glovo una aplicació que neix amb l’objectiu de relacionar una xarxa de restaurants i botigues minoristes amb el consumidor final a travès dels seus repartidors. Glovo s’ha pujat al carro de les entregues express i ha posat en marxca el seu servei d’entregues en 20 minuts.

L’intenció de la companyia es competir directament amb empreses com Amazon o El Corte inglés. Segons el cofundador, Oscar Pierre, ho estan aconseguint i pretenen ser el super a domicili que més ràpid realitzi les seves entregues durant els set dies de la setmana, les 24 hores.

Apostant per la proximitat

Donada la situació actual del tràfic urbà, l’única forma de garantitzar enviaments tant ràpids és mitjançant la proximitat dels factors de transport i el centre d’aprovisionament. D’aquesta forma, millorarem l’experiència de compra del client estant més a prop d’ell. Per exemple, Seur creix a l’ombra dels nous usos de consum i els seus repartidors es desplacen sobre dues rodes per arribar a temps i complir amb el seu compromis d’entrega.

Carrefour

Per Carrefour, el futur de la comercialització de productes alimentaris esta relacionat amb la qualitat del servei i del genère. En ares de comprovar si van per bon camí, fa poc han obert un supermercat-laboratori anomentat Halle de Clichy. Aquest supermercat esta situat a l’Avinguda Clichy de Paris, que esta dotat amb una linia de productes tradicionals i ofereix nombrosos serveis digitals.

I a l’hora de pagar, les caixes automàtiques s’ocupen de millorar els temps d’espera, una cosa que els clients agraeeixen.

En definitiva, es tracta de digitalitzar la vella botiga de conveniència i convertir-la en un entorn accessible de forma remota o que es pugui gaudir en persona. Un bon software de gestió empresarial, com és SAP Business One i SGI Retail, poden ser d’ajuda per la digitalització de la teva Pime.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

    En completar el present formulari, autoritzes expressament a GSP, com a responsable del tractament de les dades personals que ens facilites, a tramitar la sol·licitud d'informació de conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Podràs exercir els teus drets que es detallen en el nostre Avís Legal Avís legal mitjançant el correu marketing@gsp.es.

    Conservarem les teves dades fins que ens diguis el contrari.