“Quan els Clients gaudeixen d’una experiència de compra, estan disposats a pagar fins a un 16% més”
Els experts del sector del retail, com es el cas de Pablo Foncillas, parlen de canvis constants en el comportament dels consumidors en els processos de compra. Requereixen autenticitat, novetat, conveniència i creativitat en la seva experiència de compra. Descobreix els reptes del retail amb SGI Retail.
Els retailers més innovadors ja estan considerant que la tecnologia no és, únicament, un complement, sinó que s’ha convertit en part fonamental de l’experiència de compra i que contribueix en el disseny de noves experiències per augmentar la lleialtat vers les marques.
”Oferir una experiència de client coherent en els diferents canals de comunicació suposa un gran desafiament”
En aquest sentit i a nivell de comportament, canvia el què volem comprar, on decidim fer-ho, com paguem, com ens arriba a casa… Tot això no són, únicament, elements menors, sinó parts d’un procés de compra i si l’empresa acaba ingressant diners. Ara els clients passen el dia consultant el mòbil i internet. Les marques cada vegada tenen que invertir més.
Mantenir un bon servei d’atenció al client suposa un desafiament a mesura que les empreses van creixent. Les organitzacions d’èxit aprofiten la tecnologia de manera innovadora per a transformar les relacions amb els seus clients, sorprenen-te’ls i mantenint la seva fidelitat i recolzament.
Afronta els nous Reptes amb SGI Retail
En el fons, els clients B2B són clients B2C. Esperen un tipologia de servei i facilitats d’ús similars. Els límit entre el que és personal i el que és empresarial es desdibuixa: